Descrierea modului de indeplinire a obiectivelor asumate
Respectarea principiului egalitatii de sanse
Egalitatea de sanse pentru noi si activitatea noastra stabilita pentru intreprinderea sociala este unul dintre principiile mentionate in regulamentul intern, iar modul de exprimare a acesteia va fi prin aplicarea acestui principiu la toate nivelurile de activitate, si in special in selectia, recrutarea, angajarea, motivarea si salarizarea angajatilor.
In ceea ce priveste angajarea personalului in cadrul firmei noastre, activitatea de recrutare se va realiza intr-o maniera transparenta, utilizand mijloacele online de recrutare precum: site-urile de joburi, interviu online (daca este cazul) si avand la baza principii obiective ce țin de profesionalism, studii, experienta in domeniu, etc. Astfel, vor fi acordate sanse egale tuturor celor care doresc sa faca parte din echipa noastra sa aplice pentru un post, sa participe in procesul de recrutare si ulterior sa obtina un loc de munca in cadrul companiei.
De asemenea in cadrul echipei / echipelor de lucru din cadrul companiei va fi interzis tratamentul discriminatoriu fata de colegi si angajatii vor fi incurajati sa isi trateze colegii in mod egal indiferent de sex, etnie, statut social, etc.
Vom adapta nevoile angajatului la cele ale angajatorului si vom oferi solutii optime ambelor parti. Nu vom face discriminari ci vom trata orice dizabilitate egal cu o alta, iar acest principiu se va aplica si in cee ace priveste alegerea/selectarea institutiilor coalboratoare, atat de stata cat si private.
Promovarea utilizarii TIC (Tehnologia Informatiei si Comunicatiei)
Folosim tehnica de calcul si totodata metodele de informare, comunicarea fiind bazata cat mai mult pe partea de comunicare online. Dupa stabilirea relatiilor – de cunoastere si interactiune initiala/ contractuale cu persoanele ce vor fi plasate pe piata fortei de munca discutiile, intalnirile se vor realiza la distanta prin intermediul tehnologiei de calcul.
Vom crea grupuri de lucru, grupuri de comunicare si informare atat a viitorilor angajati cat si a colaboratorilor angajatori. Materialele folisite in activitatea de birou vor fi alese ca sa fie reciclabile si prietenoase cu mediul si acolo unde este posibil sa provina dinj material reciclate.
Tot prin intermediul Tehnologiei de calcul se vor transmite informatii, materiale, contracte, legislatie, si vom organiza si formari profesionale pentru aceste persoane cu dizabilitati care de foarte multe ori au un nivel de studii redus. Incercam prin formari sa reusim o dezvoltare personala cat mai buna a persoanelor, precum si dobvandirea de abilitati specifice anumitor domenii in care acestia doresc sa se formeze. Incercam si cresterea inteligentei emotionale a persoanelor ce urmeaza a se angaja ele avand o stima de sine destul de redusa datorita stigmatizarii generale etc .
Prin formari online increderea in propria persoana devie mai ridicata decat intr o ipostaza de intalnire f2 f.
Ca si Inovare sociala noi aducem pe piata serviciul prin care identificam, recrutam, plasam ppe piata fortei de munca a persoanelor cu dizabilitati si le oferim si servicii conexe angajarii atat inaintea angajarii cat si la avansare sau la schimbarea locului de munca. Aceste servicii pe care le vom oferi sunt- de formare si training, de coaching si acompaniere la locul de munca precum si in activitatile cotiene si domestic ale persoanelor cu dizabilitati, servicii de consiliere in functie de necesitati le si particularitatile fiecarei persoane in parte. Toate acestea se vor realiza gratuit, in cadrul misiunii sociale realizate de catre intreprinderea sociala.
Accesul la piata fortei munca – la un loc de munca echitabil – facilitarea accesului nediscriminatoriu a persoanelor cu dizabilitati pe piata fortei de munca si acompanierea acestora pe parcursul contractului de munca.
Accesul la formare a persoanelor cu dizabilitati- persoanelor cu dizabilitati li se ofera servicii de formare, training de specialitate cu diverse tematice, coaching etc.
Accesul la servicii – inclusiv medicale- acolo unde situatia impune se faciliteaza accesul acestor persoane catre servicii de specialitate- psihologice, medicale- neurologice, neurochirurgicale, psihiatrice etc
Structura pretului pentru produsele/ serviciile firmei
Structura pretului este alcatuita din:
– costuri de promovare
– costurile de resurse umane
– costuri de deplasare
– costuri de realizare a dosarului
– costurile cu colaboratorii – formatori/traineri, coachi, specialisti in asistenta sociala, consilieri vocationali, psihologi etc
– costurile indirecte (utilitati)
– marja de profit care va fi reinvestita in activitatea firmei si in misiunea ei sociala sau rezerva statutara.
Cea mai mare pondere in costul de realizare a serviciilor, si implicit in pret, o au costurile de resurse umane, costurile cu colaboratorii externi pentru diverse servicii specifice- training, coching etc, cele de promovare
Investitia beneficiarilor in serviciile noastre acopera majoritatea acestor costuri, insa, pentru acele persoane care nu si le pot permite, societatea noastra acopera aceste costuri din excedentul rezultat din activitate si va spriji inclusiv infiintarea de entati proprii pentru persoanele cu dizabilitati.
Tarifele practicate se stabilesc in functie de tipul activitatii desfasurate de firmele angajatoare si de profilul/cerintele pentru viitorul angajat, se vor stabili si prin comparatie cu preturile competitorilor. Am incercat sa ne pozitionam in jurul preturilor pietei, mizand pe avantajul proximitatii de client. Spre deosebire de concurenta vom oferi si servicii postangajare precum si servicii conexe- de formare, de exemplu.
Vanzarile/contractarile SES ului se incadreaza in categoria vanzarilor directe, la comanda/la solicitarea beneficiarului. Pe masura extinderii afacerii se vor introduce si in primele 3 luni de activitate (de exploatare a investitiei), firma va oferi reduceri de 15% la toate lucrarile, pentru a atrage clientela. Tinta este atragerea unei cote de piata de cel putin 10% in primul an de activitate, asta insemnand contracte de prestari servicii/plasare forta de munca cu cel putin 16 clienti in primul an de activitate.
